Udvidet bytte- og returpolitik i julen
I perioden d. 31/10-24 til d. 31/12-24, har vi udvidet bytte- og returtid frem til og med d. 30/1-2025.
Når du køber en gavebox gennem os, kan du frit bytte enkelte produkter eller tage hele gaveboxen retur. Det betyder, at har du blot en enkelt vare i din gavebox, du ønsker at tage retur, eller bytte, er dette selvfølgeligt muligt. Du tager blot det/de produkter du ønsker at sende retur og pakker forsvarligt.
Du skal selv betale fragtprisen på returvaren – MEN! som plaster på såret - ønsker du blot at bytte en vare, og du gør dette senest d. 30/1-2025, dækker vi fragten til nærmeste pakkeshop på den byttevarer vi sender i din retning.
Du har pligt til at pakke returnerede vare forsvarligt, så de ikke tager skade under fragt, jf. vores returpolitik, her.
Når du ønsker at anvende din bytte-/returservice skal du blot kontakte os på info@giftdeluxe.dk. Kopier nedenstående tekst og udfyld spørgsmålene. Vi vil hurtigst muligt bekræfte din mail, hvor vi giver dig din efterfølgende forsendelsesinstruks.
---- KOPIER OG UDFYLD NEDENSTÅENDE TEKST ----
Ordrenr. jf. ordrebekræftelse:
Faktureringsnavn og adresse:
Hvilken vare/varer ønsker du at sende retur:
Skal din vare/dine varer returneres med hel eller delvis refundering:
Er svaret er nej! Du vil modtage en værdikupon på det beløb svarende til din returvares værdi. Du kan forvente der går 2-5 hverdage fra du aflevere din returforsendelse til fragtselskabet. Derudover sender vi dig en eksklusiv rabatkode på fri fragt til nærmeste pakkeshop, som kan anvendes frem til og med d. 30/1-2025.
---- KOPIER OG UDFYLD OVENSTÅENDE TEKST ----
Vi bestræber os altid på at det skal være nemt at handle ved os, om end det er en handel eller en efterfølgende returforsendelse. Vi ønsker at tilbyde en nede-på-jorden og personlig og god kundeservice.
Du må aldrig tøve med at kontakte os med spørgsmål, ris eller ros.
Email: info@giftdeluxe.dk. Telefonnr.: +45 2479 7794.
Du er altid velkommen til at skrive til kundeservice: info@giftdeluxe.dk ved spørgsmål, du får et svar indenfor 24 timer på hverdage.
Vi tilbyder stort set alle standard europæiske betalingskort
samt mobilepay.
Du kan notere den dato du ønsker levering som kommentar ved
afgivelse af ordre. Vi følger som udgangspunkt de leveringstider der er for
henholdsvis DAO og GLS. Vi har erfaringsmæssigt et godt kendskab til den
typiske leveringstid og kan derfor med stor sandsynlighed sørge for din
levering ankommer på ønsket dato, vi kan dog ikke garantere det, da det
afhænger af fragtselskabet.
Vi tilbyder returnering af alle vores varer i op til 14 dage
efter levering. Såfremt der ikke er fejl eller mangler på varen, vil du få refunderet varens pris. Ved returnering kontaktes kundeservice på info@giftdeluxe.dk, vi besvarer din mail med en guide til returnering.
Vi vil altid bestræbe os på glade kunder der ønsker at
handle ved os igen. Vi vil derfor altid sætte stor pris på at vi kontaktes når
du som kunde ikke er tilfreds. Vi vil derefter tage stilling til den
fremadrettede håndtering.
Desværre nej. Det er et stort ønske at vi indenfor kort fremtid får showroom og mulighed for fysisk afhentning.