FAQ - Mest stillede spørgsmål
Du er altid velkommen til at skrive til kundeservice: info@giftdeluxe.dk ved spørgsmål, du får et svar indenfor 24 timer på hverdage.
Vi tilbyder stort set alle standard europæiske betalingskort
samt mobilepay.
Du kan notere den dato du ønsker levering som kommentar ved
afgivelse af ordre. Vi følger som udgangspunkt de leveringstider der er for
henholdsvis DAO og GLS. Vi har erfaringsmæssigt et godt kendskab til den
typiske leveringstid og kan derfor med stor sandsynlighed sørge for din
levering ankommer på ønsket dato, vi kan dog ikke garantere det, da det
afhænger af fragtselskabet.
Vi tilbyder returnering af alle vores varer i op til 14 dage
efter levering. Såfremt der ikke er fejl eller mangler på varen, vil du få refunderet varens pris. Ved returnering kontaktes kundeservice på info@giftdeluxe.dk, vi besvarer din mail med en guide til returnering.
Vi vil altid bestræbe os på glade kunder der ønsker at
handle ved os igen. Vi vil derfor altid sætte stor pris på at vi kontaktes når
du som kunde ikke er tilfreds. Vi vil derefter tage stilling til den
fremadrettede håndtering.
Desværre nej. Det er et stort ønske at vi indenfor kort fremtid får showroom og mulighed for fysisk afhentning.